HARI SUKAN :)

satu hari yang sangat memenat kan . semalam , 02072011 hari yang palaing menyusahkan hidup aku .
act , hari tuu ada 1 Murid 1 Sukan 1Malaysia sekali dengan hari olahraga .  ingat boleh laa relek relek kat sekolah . lepak lepak dengan member , rupa rupa nyaa aku kene jadi phothographer . bapak penat siott . first , kene berdiri tengah padang macam orang tak betul , bawak camera nikon , cannon and phone xperia . then , kene snap gambar orang buad cheer . buad video lagi . susah betul . naseb baik ada kak add . kak add yang tolong kita masa kat tengah padang tuu . huh ! ada laa jugak teman :)
kalau tak ada kak add , tak tau laa apa jadi kat aku hari tuu . lepas tuu , dah penat duduk tengah padang , lepak japp bawah pokok . fuhhhhh ~ best jugak laaa . lepas tuu bila fikir fikir balik , baru aku perasan , semua member aku tak datang . HAHA ! sumpah ! aku ingat kan dorang datang . dorang beriyaa iyaa ajak aku datang , last last batang hidung dorang pun aku tak nampak :/
then , aku dah nak balik , aku otw nak pergi bustop , tunggu papa , sekali nampak member aku sume lepak kat situu . perghhhh ! bapak panasss shiall aku . dengan adek aku nyee lagi tengah dating . grr --' sabo jelaa aku . lepas tuu jumpa echaa :)
aku rindu gilaa kat diaaa . tak sangka boleh jumpa kat situu . dia pun apa lagi , salam aku and mintak maaf . huhhh , #aku ingat dia nak buad apa laaa . hee ~

p/s : sumpah penat . tahun depan , aku tak nak dahh datangg . kening kening ^^ pape pun , memang besttttttttt ahh dapat pegang nikon :)

Thanks For Reading :D